Rekrutacja w zakresie wielojęzycznych usług wspólnych

Reed może pochwalić się udokumentowanym doświadczeniem w szybkim znajdowaniu wysokiej klasy specjalistów z zakresu wielojęzycznych usług wspólnych.

Rozpocznij rozmowę z jednym z naszych specjalistów ds. rekrutacji w dziedzinie wielojęzycznych usług wspólnych

Prześlij krótki opis wymagań, a my znajdziemy dla Ciebie odpowiednią kadrę nauczycielską lub specjalistów ds. pomocy technicznej.

Banner Default Image

Znamy się na rekrutacji specjalistów w dziedzinie wielojęzycznych usług wspólnych

W Reed od dziesięcioleci łączymy firmy z lokalnymi specjalistami z zakresu wielojęzycznych usług wspólnych. Nasi konsultanci ds. rekrutacji specjalistów w zakresie wielojęzycznych usług wspólnych są rozsiani po całej Polsce, co daje nam wartościowe z punktu widzenia rekrutacji połączenie ogólnokrajowego zasięgu z wiedzą o lokalnych rynkach.

Rekrutujemy na stanowiska w dziedzinie wielojęzycznych usług wspólnych w różnych obszarach, w tym w sektorze prywatnym, organach samorządowych i organizacjach charytatywnych. Wybierając nasze usługi, uzyskujesz wsparcie wyznaczonego specjalisty, który zapewnia sprawny i niezawodny przebieg procesu rekrutacji.

Dzięki rygorystycznym kontrolom i testom, które chronią Twoją firmę przed ryzykiem, znajdziesz u nas tymczasowe, stałe lub doraźne rozwiązania, które zaspokoją Twoje potrzeby.

Wiemy, z jakimi wyzwaniami się mierzysz…

  • Kandydaci poszukujący wyłącznie pracy zdalnej

    • Wszyscy kandydaci, których rozpatrujemy pod kątem stanowisk w Twojej firmie, są dokładnie sprawdzani i przechodzą proces kwalifikacyjny prowadzony przez konsultanta Reed. Na tym etapie uzgadniamy z Tobą wszelkie wymagane pytania wstępne, takie jak oczekiwania dotyczące pracy zdalnej lub konieczność pracy w weekendy.

    • Dzięki temu mamy pewność, że oceniamy wszystkich kandydatów pod kątem Twoich oczekiwań, zanim zarekomendujemy ich do etapu rozmowy kwalifikacyjnej. Ponadto zarówno my, jak i specjaliści, z którymi rozmawiamy, mamy jasny obraz sytuacji, co pozwala uniknąć trudności w dalszej części procesu.

  • Zarządzanie kontrofertami

    • Nie ma nic gorszego niż przeprowadzenie dokładnego procesu i wskazanie idealnego kandydata, który następnie przyjmuje konkurencyjną ofertę. W przypadku specjalistów, na których jest wysokie zapotrzebowanie, zdarza się to na obecnym rynku pracy regularnie. Często otrzymują kilka propozycji jednocześnie oraz kontrofertę od obecnego pracodawcy.

    • W trakcie procesu rekrutacyjnego nasi doświadczeni konsultanci zawsze zwracają uwagę na perspektywę kontroferty zarówno w kontakcie z Twoją firmą, jak i potencjalnym pracownikiem, a także uważnie analizują jego motywację, umiejętności i oczekiwania finansowe, aby mieć pewność, że zależy im tak samo mocno jak Tobie. Oferujemy również naszą wieloletnią wiedzę i wgląd w aktualne trendy w branży w takich obszarach jak dodatkowe świadczenia i poziom wynagrodzeń. Możesz wykorzystać tę wiedzę do stworzenia całościowego pakietu, który wyróżni Cię jako pracodawcę na tle konkurencji.

  • Wybór odpowiedniego kandydata

    • Konsultanci Reed pracują razem z Tobą, aby dokładnie zrozumieć Twój biznes i wymagania dotyczące stanowiska. Mając dodatkowo dostęp do rozległej sieci kontaktów branżowych, bazy danych kandydatów i dogłębnej znajomości rynku, jesteśmy w stanie zapewnić, że jedynymi kandydatami, z którymi rozmawiasz, są osoby doskonale pasujące do wybranego stanowiska. W ten sposób nie tylko oszczędzasz czas i pieniądze, ale także masz pewność, że zatrudnisz i zatrzymasz odpowiednich specjalistów o wymaganych umiejętnościach w wybranej lokalizacji geograficznej.

  • Pozyskiwanie specjalistów wysokiej jakości

    • Ponieważ jesteśmy czołową agencją rekrutacyjną w dziedzinie księgowości i finansów, nawiązywanie kontaktów jest podstawą pracy naszych konsultantów, co daje nam dostęp do puli talentów pasywnych i aktywnych profesjonalistów na wypadek pojawienia się wakatu.

    • W ramach Twojej kampanii rekrutacyjnej będziemy szeroko promować Twoją ofertę, aby przyciągnąć stosownych kandydatów, a także zwrócimy się do profesjonalistów z odpowiednimi umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem, którzy nie szukają aktywnie nowej pracy. Sprawdzamy aplikacje za Ciebie i przedstawiamy do rozważenia tylko najbardziej odpowiednich specjalistów.

  • Weryfikacja historii sukcesów kandydata

    • Dokładnie badamy historię każdego kandydata do pracy w sprzedaży i marketingu również po to, aby dowiedzieć się, jakie sukcesy odnosił w przeszłości. Jeśli na przykład chcesz zatrudnić menedżera ds. mediów społecznościowych, możemy prześledzić i przeanalizować jego wcześniejsze kampanie.

    • Dzięki technikom prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych nastawionym na poznawanie kompetencji nasi eksperci ustalą poziom wiedzy, umiejętności i doświadczenia każdej osoby w zakresie marketingu, przykłady zastosowania tych kompetencji w dotychczasowej pracy oraz wydajność kampanii i zwrot z inwestycji, jakie udało im się osiągnąć.

Nasi specjaliści ds. wielojęzycznych usług wspólnych

Job campaign banner background
image/svg+xml

Rozpocznij rozmowę z jednym z naszych specjalistów ds. rekrutacji w dziedzinie wielojęzycznych usług wspólnych

Wyślij krótki opis wymagań, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach.

Co nowego...

Jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną
2 mins read

Jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną

Właściwa strategia rekrutacyjna jest kluczem do osiągnięcia celów biznesowych. Oto kilka wskazówek ekspertów, które pomogą Ci przygotować Twoją firmę na sukces — oraz sprytne rozwiązania, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję.

​Czym jest strategia rekrutacyjna?

Strategia rekrutacyjna to jasny plan, który określa, na jakie stanowiska będziesz rekrutować, kiedy, dlaczego i jak. Powinna być powiązana z ogólnymi celami firmy.

Twoja strategia musi być możliwa do wdrożenia i łatwa do przekazania. O ile taktykę możesz zmieniać, strategia musi być zawsze jasna.

Nie wiesz ilu pracowników będziesz potrzebować? Zatrudnienie pracowników tymczasowych pomoże Ci rozwinąć się szybko i bez ryzyka.

Podstawowe aspekty doskonałej strategii rekrutacyjnej

Plany rozwoju

·        Aby zwiększyć liczbę pracowników, musisz ich zatrudnić, co wymaga czasu i środków.

·        Stwórz narzędzie, które pomoże Ci określić, które obszary Twojej firmy najbardziej skorzystają na zwiększeniu liczby pracowników.

·        Może to dotyczyć zwrotu z inwestycji lub utraconych możliwości.

Droga na skróty: Nie wiesz, ilu pracowników będziesz potrzebować? Agencja rekrutacyjna zapewni Ci dostęp do pracowników tymczasowych i wykonawców, aby pomóc Ci rozwinąć się szybko i bez ryzyka.

Marka pracodawcy

·        Upewnij się, że Twoja marka jako pracodawcy i przekaz są atrakcyjne dla grupy docelowej, szczególnie w mediach społecznościowych. Renomowana marka to argument, który przekonuje utalentowane osoby poszukujące pracy.

·        Zachowaj otwartość i przejrzystość w kwestii kultury pracy firmy, aby mieć pewność, że przyciągniesz kandydatów, którzy będą pasować do Twojej organizacji.

Droga na skróty: Jeśli Twoja marka nie jest dobrze znana, agencja rekrutacyjna może skontaktować się bezpośrednio z kandydatami i poświęcić czas na promowanie Twojej organizacji jako pracodawcy.

Audyt umiejętności

·        Wykorzystaj cele firmy do określenia rozwijających się obszarów działalności, a następnie zdecyduj, jakie umiejętności będą potrzebne do osiągnięcia sukcesu.

·        Twoja strategia rekrutacyjna powinna uwzględniać sposoby na znalezienie i wprowadzenie do firmy nowych umiejętności.

·        Pracodawcy często skupiają się na zaawansowanych umiejętnościach cyfrowych i technologicznych, ale warto też rozważyć kandydatów o rozmaitych doświadczeniach.

Droga na skróty: Podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko, którego nie znasz z własnego doświadczenia, możesz skorzystać z porad i wskazówek konsultanta ds. rekrutacji — dzięki temu poczujesz się pewniej.

„Możesz podrasować swoją taktykę, ale twoje docelowe plany muszą być jasne”.

Elastyczność

·        Jeśli Twoja firma musi szybko dostosować się do nieprzewidywalnego rynku, to zatrudnianie stałych pracowników może nie być dobrym rozwiązaniem.

·        Twoja strategia powinna uwzględniać plan zatrudnienia pracowników tymczasowych i wykonawców pracujących na zlecenie do projektów, które mogą się nagle zmienić.

Droga na skróty: Jeżeli nie zatrudniasz wewnętrznie specjalisty ds. płac, warto rozważyć zlecenie zarządzania listą płac pracowników tymczasowych agencji rekrutacyjnej. Firmy takie zadbają o kwestie podatkowe, wynagrodzenie za urlop, a nawet składki emerytalne — oszczędzając Ci wiele zachodu.

Kiedy dokonać przeglądu strategii rekrutacyjnej

Należy zawsze myśleć o tym, jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji i stać się bardziej atrakcyjną perspektywą dla potencjalnych kandydatów.

Zwróć uwagę na wszystkie aspekty procesu rekrutacji i dokonaj taktycznych poprawek, gdy tylko uznasz to za konieczne — zawsze w zgodzie ze strategią rekrutacyjną.

Co roku dokonuj przeglądu strategii rekrutacyjnej, aby mieć pewność, że realizuje cele firmy w ujęciu ogólnym. Ważne, aby każdy w firmie rozumiał Twoje cele — dlatego jasno i zwięźle określ, jak wygląda sukces i jak go osiągniesz.

 10 najlepszych pytań sprawdzających kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej
3 mins read

10 najlepszych pytań sprawdzających kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Poniższe pytania skłaniają kandydatów na pracowników do posługiwania się przykładami z własnego doświadczenia, które dobrze zobrazują ich kompetencje. Dzięki nim zrozumiesz sposób myślenia kandydata i poznasz wynik jego działań.

Nasza propozycja dziesięciu najlepszych pytań sprawdzających kompetencje kandydatów pomoże w rekrutacji osób posiadających umiejętności, których potrzebuje Twój zespół.

1. Jakie są twoje najmocniejsze strony?

To klasyczne pytanie zadawane na rozmowie kwalifikacyjnej, i nie bez powodu.

To dla kandydata okazja, aby udowodnić, że ma umiejętności wymagane na danym stanowisku. Mając na uwadze opis stanowiska, będziesz w stanie stwierdzić, czy rozmówca rozumie, jak jego umiejętności są powiązane z daną rolą.

Pamiętaj, że szukasz umiejętności, które można wykorzystać, a nie dowodu na to, że ktoś już wcześniej wykonywał podobną pracę.

2. Co Twoje umiejętności i pomysły wniosą do firmy?

Zadając to pytanie, będziesz w stanie sprawdzić, którzy z kandydatów wyróżniają się na tle innych.

Dobry kandydat wykaże się w swojej odpowiedzi zrozumieniem celów firmy. Świetny kandydat zaproponuje praktyczne przykłady na to, jak jego umiejętności mogą przysłużyć się realizacji tej wizji.

3. Jakie były Twoje osiągnięcia w innych firmach?

W przypadku tego pytania kluczowa jest pewność siebie. Odpowiadając na nie, kandydat ma szansę opowiedzieć o swoich wcześniejszych sukcesach i doświadczeniach, które mają związek z wybranym stanowiskiem.

Zwracaj uwagę na te osiągnięcia, które są związane z pracą i odnoszą się do poszukiwanych cech.

4. W jaki sposób ulepszyłeś(-aś) siebie lub swoją pracę w ciągu ostatniego roku?

Kandydaci mogą plątać się, próbując ukryć swoje słabości. To pytanie pozwala wykazać się umiejętnością wyciągania wniosków z własnych błędów

Ponadto stwarza okazję do sprawdzenia poziomu samoświadomości kandydata i chęci rozwoju.

„Pytania bazujące na kompetencjach skłaniają uczestników rozmów kwalifikacyjnych do podawania przykładów z życia, które odzwierciedlają ich umiejętności”.

5. Opowiedz o sytuacji, w której wsparłeś(-aś) członka swojego zespołu w trudnej chwili

To pytanie sprawdzi zdolność kandydata do okazywania życzliwości współpracownikom bez zapominania o własnych celach.

Osoby na dalszych etapach kariery powinny być w stanie odnieść się do szkolenia lub mentoringu, które nie tylko pomogły ich współpracownikowi, ale również poprawiły wyniki zespołu.

6. Podaj przykład sytuacji, w której musiałeś(-aś) improwizować, aby osiągnąć cel

Innymi słowy: „Potrafisz szybko podjąć decyzję?” Umiejętność reagowania na niespodziewane sytuacje jest coraz bardziej pożądana.

Odpowiedź kandydata powinna odzwierciedlić umiejętność zachowania zimnej krwi i działania w warunkach, na które nie był przygotowany.

7. Opowiedz o ważnej decyzji, którą musiałeś(-aś) ostatnio podjąć.

Odpowiedź na to pytanie powinna dać Ci wgląd w proces podejmowania decyzji przez kandydata i informować, czy jego sposób myślenia jest odpowiedni dla danego stanowiska.

Pytanie to ma na celu sprawdzenie, jak kandydat podejmuje decyzje. Czy posługuje się logicznym rozumowaniem? Kieruje się intuicją? Niezależnie od sposobu podejmowania ważnych decyzji, czy jego podejście odpowiada temu, czego szukasz?

8. Opowiedz o sytuacji, gdy miałeś(-aś) do czynienia z trudną osobą.

Wszyscy kandydaci powinni być w stanie przywołać doświadczenie pracy z trudnym współpracownikiem. Należy oczekiwać, że podejdą do tego pytania ze szczerością i podadzą konkretny przykład na to, jak poradzili sobie z takim doświadczeniem.

Zamiast obarczać winą innych, powinni być świadomi roli, jaką odegrali w danej sytuacji, oraz tego, co mogliby zrobić inaczej.

Dzięki temu pytaniu dowiesz się, czy dany kandydat wpasuje się w kulturę danej firmy i będzie się w niej dobrze odnajdywał.

9. Czego ostatnio kogoś nauczyłeś(-aś)?

Pytasz rozmówcę o jego umiejętności — ale czy będzie w stanie wykazać, że potrafi przekazywać tę wiedzę innym?

To pytanie warto zadawać zawsze, gdy szukasz kandydata, który ma wnieść wartość do Twojego zespołu — nie tylko w przypadku rekrutacji na stanowiska kierownicze lub zarządcze.

10. Dlaczego uważasz, że jesteś dobrym(-ą) kandydatem(-ką) do tej firmy?

Pytanie to ma przede wszystkim weryfikować, czy kandydat potrafi wyjaśnić, w jaki sposób jego uniwersalne umiejętności będą pasować do oferowanego stanowiska. Sprawdza zarówno świadomość własnych umiejętności, jak i zrozumienie tego, czego wymaga dana rola.

Kandydat powinien być w stanie z pewnością siebie wyjaśnić, dlaczego chce pracować w Twojej firmie, i przekonać Cię, że będzie pasował do kultury Twojego zespołu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat rozmów kwalifikacyjnych, skontaktuj się z lokalnym specjalistą ds. rekrutacji.

 

New call-to-action

Jak przygotować prezentację na rozmowę kwalifikacyjną?
2 mins read

Jak przygotować prezentację na rozmowę kwalifikacyjną?

Etap prezentacji, szczególnie w przypadku wyższych stanowisk kierowniczych, może stanowić integralną część procesu ostatecznej selekcji kandydatów.

Wielu pracodawców decyduje się na rozmowę w formie prezentacji, ponieważ takie rozwiązanie pozwala lepiej ocenić ogólne predyspozycje kandydata w porównaniu (lub w połączeniu) z tradycyjną rozmową. Prezentacja jest okazją do wykazania się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami komunikacyjnymi, a także ogólną zdolnością dobrej organizacji i starannością.

Radzimy, jak przygotować jak najlepszą prezentację na rozmowę kwalifikacyjną.

Opracowanie prezentacji na rozmowę kwalifikacyjną

·        Niech każdy slajd będzie krótki i treściwy. Przygotuj nie więcej niż 10 slajdów. Dzięki temu przekazywane informacje utkwią rozmówcom w pamięci i wyróżnią Cię na tle innych kandydatów.

·        Wykorzystaj różne formaty, aby lepiej zilustrować to, co chcesz przekazać. Dodaj wykresy, statystyki, schematy, klipy wideo i obrazy, aby przełamać partie tekstu i utrzymać uwagę przeprowadzających rozmowę.

·        Dołącz cytaty liderów branży lub fragmenty prac badawczych. Zwiększy to wiarygodność Twoich wypowiedzi i podkreśli wiedzę na temat branży.

·        Używaj w prezentacji kolorów lub czcionek charakterystycznych dla identyfikacji wizualnej firmy. To pokaże, że dobrze się przygotowałeś(-aś) i znasz markę firmy.

·        Sprawdź dokładnie pisownię i gramatykę — małe błędy mogą poważnie osłabić wydźwięk prezentacji.

Wskazówki dotyczące prezentowania

·        Przedstawiaj prezentację pewnie i z entuzjazmem. Pamiętaj, aby mówić wyraźnie, utrzymywać kontakt wzrokowy i używać otwartego języka ciała.

·        Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Upewnij się, że dobrze znasz strukturę prezentacji i możesz ją płynnie wygłosić.

·        Przyjdź wcześniej, żeby przygotować prezentację i uspokoić nerwy.

·        Oswój się z oprogramowaniem i sprzętem do prezentacji. Zanim zaczniesz, upewnij się, że wiesz, jak obsługiwać projektor, ekrany lub pilota, aby uniknąć niezręcznych potknięć lub przerw.

·        Zapewnij sobie dostęp do prezentacji z kilku źródeł. Wyślij plik do siebie i do rekrutera, przynieś kopię na nośniku USB i przygotuj wydrukowane materiały pomocnicze. To zabezpieczy Cię na wypadek sytuacji problemów z plikiem, którego zamierzasz użyć.

·        Nie przekraczaj wyznaczonego czasu. Jeśli nie podano Ci wytycznych dotyczących długości prezentacji, celuj w 10 minut. W trakcie ćwiczeń mierz czas prezentacji, aby upewnić się, że zmieścisz się w wyznaczonym przedziale. Jeśli musisz ograniczyć treść prezentacji, zrezygnuj z najmniej istotnych lub najsłabszych elementów.

·        Zachowaj elastyczność. Rozmówca może nie reagować na Twoją prezentację tak, jak sobie to wyobrażałeś(-aś). Przygotuj się na to, że ktoś może Ci niespodziewanie przerwać lub o coś zapytać.

Szablon 10-minutowej prezentacji na rozmowę kwalifikacyjną

Poniżej znajduje się przykład struktury prezentacji na rozmowie. Użyj go jako punktu odniesienia i dostosuj lub zmień kolejność stosownie do tego, o co poprosiła osoba prowadząca rozmowę kwalifikacyjną.

Slajd 1:Wprowadzenie — Powtórz założone cele i przedstaw strukturę prezentacji, aby rozmówcy wiedzieli, czego się spodziewać.

Slajd 2:O Tobie — Przedstaw swoje doświadczenie zawodowe, umiejętności i styl pracy.

Slajd 3:Historia firmy — Zwięźle podsumuj historię firmy, wszelkie kamienie milowe i nagrody.

Slajdy 4 do 7:Odnieś się zadanych pytań — Zaprezentuj odpowiedzi na zadane pytania oraz zalety i ograniczenia zaproponowanych przez siebie rozwiązań.

Slajd 8:Pytania i odpowiedzi — Dołącz slajd zatytułowany „pytania i odpowiedzi” jako sygnał zachęcający rozmówców do interakcji.

Slajd 9:Podsumowanie — Podsumuj poruszone przez siebie kluczowe kwestie, przedstaw decyzję i stojącą za nią argumentację.

Slajd 10:Osobiste osiągnięcia — Zakończ rozmowę w dobrym stylu. Na ostatnim slajdzie pokrótce przedstaw Twoje osiągnięcia, które potwierdzą, że jesteś dobrym wyborem na dane stanowisko.

Zastosowanie się do powyższych wskazówek pomoże Ci przeprowadzić udaną prezentację na rozmowie kwalifikacyjnej.